Torsdagen!

Igår blev det inte riktigt som planerat. Jag hade tänkt komma tillbaka till bloggen med färska nyheter om Bonbon-land och lite annat kul men så blev det inte. Istället tog jag och pappa en heldag med motorcyklen. Bland annat åkte vi till Råå och köpte den efterlängtade symaskinen. Äntligen är det slut med pillandet att sy för hand. I'm gonna have so much fun with my new pinky.
Det blev en söt en. En rosa! :D



På kvällen blev det "Ladies night" med min mamma och min mammas väninna. In till staden för att ha en mycket trevlig kväll med god mat följt av bio.
Ni kan inte gissa vilken vi såg? Sex and the City! Again!
Jaja, den var faktiskt mycket bättre denna gången än förra gången jag såg den.
Det var hela torsdagen. Now I'm back!
Kramar




Kommentarer
Postat av: Ellen

Whhiiooouu, jag ska dra fram symsakinen idag med, tänkte mig sy en väska!:D:D:D

2008-08-08 @ 13:16:42
Postat av: Sofia

Wiiihhoouu! Good for you Ellen :P

2008-08-08 @ 15:23:31
URL: http://blondblondare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0