Dagens fynd



Framtid i Helsingborg hade loppis idag så jag stack dit för att fynda. Kläderna jag köpte var tänkt för att jag skulle sy om.

1. Blommig kjol har jag velat ha jättelänge. Hittade en på forever21 som jag tyckte väldigt mycket om... Ganska lik den jag fick betala 5 kronor för idag på loppisen.
2. Randig kjol. Vet egentligen inte varför jag köpte denna men på senaste tiden har jag fått ett rejält sjömansberoende... Mitt rum har jag dekorerat med småsten och snäckor och även mormor och morfars koloni, som jag blev ombedd att inreda för en vecka sen, ville jag ge ett havsstil. Kanske orsaken till att jag köpte skarfsen också.
3. Skarfs.
4. Två skärp. Jag älskar markerade midjor! Det är helt klart min grej. Så jag fyndade två skärp. Ett ganska brett, svart och ett lite smalare vitt. 
5. Åh, jag blev helt kär när jag såg denna askungensko! Den är ju så söt! Egentligen visste jag inte vad jag ville med denhär... Det enda jag visste var att jag behövde något till mitt nattduksbord. Så jag tänkte: "20 kronor? Det är ju ingenting! Kan ju lika bra köpa hem den och se hur det blir. Dessutom speglar den ju mitt intresse för mode."  

Allting blev så billigt som 70 kronor. Snacka om fynd ;)


Kommentarer
Postat av: Trinidad

70 kr bara? woow nästan gratis ju :)

Älskar och fynbda på loppis. Man kan hitta så mycket som är skräp för andra men guld för en själv !

2008-07-25 @ 13:45:14
URL: http://exclusive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0