Sommarhåret nu tack!

         

 Kvällen till ära samlade jag alla mina krafter för att slinga håret till en sommarfin nyans. Och som man brukar säga; "Vill man vara fin får man lida pin." och det är precis vad som gällde här för inte gick det smärtfritt. Nej, jag har hållit på med förberedelser och själva färgningen i hela 5 timmar nu (!). Mest för att förberedelserna med att få slingor ur en hätta tog lite längre tid en beräknat (jag var ju bara tvungen att se två avsnitt av Sex and the city också). Men nu är själva verkningsprocessen så vi får väl hoppas på ett fint och somrigt resultat!


Kommentarer
Postat av: Petra

En bild på resultatet, kanske??? :)

2008-07-01 @ 16:54:35
Postat av: Sofia

Absolut! det kommer inom kort ;)

2008-07-02 @ 14:53:53
URL: http://blondblondare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0